*** Trebuie sa recunosc ca multa vreme m-am intrebat ce vor femeile, insa incepand cu aseara mi se rupe. Iata ce crede un barbat care stie sa isi expuna gandurile ***
Stateam ieri seara de vorba cu o tipa destul de inteligenta (pentru rasa umana, nu doar pentru sexul ei) si ea a spus ca femeile, in general, vor sa se simta curve, utilizate, folosite. M-a lasat pilaf, intrucat nu eram in stare de refutatio.
Mult timp tot am incercat sa imi dau seama cam ce vor femelele rasei mele, cand, la un moment dat, intr-un minut idealist de prostie mi-am zis ca femeile isi doresc o dragoste pe care sa o aprecieze. Acum, gandindu-ma mai bine, mi-am dat seama ca ceea ce aprecieaza ele si mai ales, modul in care trebuie sa te comporti ca sa aprecieze, varieaza odata cu varsta lor. Asadar, iata de ce mama, invatatoarea, diriga, ziceau ca femeile trebuie respectate si sa te porti cu ele nujtu cum, pt ca ele la varsta lor, asta vor de la un barbat.
Chestia asta vine ca nuca-n perete, cand ai 22 de ani. Si te intrebi de ce dracu nu mai pun astia castraveti murati in shaorma. Pardon, te intrebi ce e cu femeile…
Stim cu totii ca este o diferenta mare intre lucrurile pe care femeile spun ca si le doresc si cele care chiar le fac placere si de care trag cu dintii. E inutil sa mai spun ca foarte multe au urmatoarea declaratie de principii, in dragoste: “Vreau un barbat misto, sa simt ca ma iubeste, sa fie asa si pe dincolo si sa imi faca aia si aia”. In mod evident, aia care si ofera asa ceva sunt “baietii buni” si isi iau mereu niste mui cu cocoloase. Deci, aici vine intreabrea: “Sunt femeile niste imbecile care nu stiu ce vor sau stiu ce vor, dar nu sunt in stare sa o exprime sau si mai grav, sunt niste ipocrite?”. Recunosc ca m-am intrebat asta foarte multa vreme, ca un bivol autentic, insa acuma nu ma mai intereseaza. A le da ce-si doresc in aparenta este ceea ce indraznesc a numi o idee proasta.
De aceea, noua mea intrebare este: “Ce trebuie sa le dai femeilor?”



Home
May 14th, 2008 at 4:34 pm
Ce trebuie sa le dai?
Orice le-ai da ba e prea putin, ba e prea mult. Ce vor acum nu or sa mai vrea peste cateva minute. Ce nu vor acum or sa vrea peste cateva minute si tot asa.
Asa ca mai bine nu te mai agiti, lasi lucrurile sa decurga normal. Poate ai noroc si nimeresti ceea ce trebuia, iar in cazul in care nu, macar ai salvat de la o moarte sigura cativa neuroni.
May 14th, 2008 at 4:34 pm
Se pare ca am fost muza pentru inca un post, probabil sunt o femeie atipica daca starnesc idei din astea anti-feministe in mintea ta
, dar imi asum raspunderea. Femeile nu stiu ce vor, sau mai bine zis nu stiu de ce au nevoie. Dar dupa ce pierzi doi, trei tipi misto asa ca tine ca ai fite, incepi sa te maturizezi si sa realizezi ce vrei de la viata. Femeile cu experienta sa dea lectii, femeile neinitiate sa asculte.
May 14th, 2008 at 5:47 pm
Right…no offense, dar arata-mi tu o femeie “neinitiata” care sa admita ca nu are experienta la care te referi tu
May 14th, 2008 at 8:05 pm
ceee? nu mai pun castraveti murati in shaorma?!?
May 14th, 2008 at 8:25 pm
Pai nu, ca vine vara si aia de la piata sunt mai ieftini decat aia murati
May 14th, 2008 at 8:26 pm
Bogi, uite eu recunosc ca nu am foarte multa experienta la anumite capitole, dar nici nu ma consider complet necunoscatoare. Iar ultima mea fraza nu era un ordin ci un sfat. Daca cei care nu se pricep ar incepe prin a recunoaste ca nu se pricep, lucururile ar merge mai bine:)
May 14th, 2008 at 8:54 pm
vor pula, asta vor:)) :”> ce urat vb. eu cred k sunt ipocrite majoritatea si in cele cateva min de sinceritate nu stiu ce vor. eu una cred k vreau o combinatie. vreau un baiat rau pe care sa il linistesc eu, dar probabil k ma voi plictisi dak se linisteste, asa k ma las naiba pagubasa.
May 14th, 2008 at 9:03 pm
Lasa bai, ca si noi vrem pussy. Si cel mai nasol e ca tot timpu alergam dupa pizda si cand dam de ea, ce facem? Ne bagam pula-n ea!
)) Da aia vrea corpu, eu incerc sa imi dau seama ce trebuie sa ii dai psihicului
May 14th, 2008 at 9:07 pm
e aceeasi chestie, iti zic eu. stau in casa cu dou fete, sa vezi cand sunt 3 femei in calduri k nu mai judeca, vb numai despre “cotaiala”(apud Gabi colega mea de cam) in lipsa nu se gandesc decat la asta, foarte putine o si recunosc. dupa ce esti satula incepi cu basini gen: nu-mi acorzi suficienta atentie, nu ma intelegi, esti egoist, nu ma iubesti, bla bla
May 14th, 2008 at 9:48 pm
“vreau sa iau, nu sa-mi dai ! ” – cam asta cred ca ar trebui sa raspunda o femeie .
May 14th, 2008 at 9:52 pm
Am inteles, deci femeile trebuie futute cu moderatie
))
May 15th, 2008 at 1:17 am
Inainte sa citesc comment-urile ca sa nu imi uit ideea….trebuie sa le dai bataie. Asa din cand in cand o palma peste fund, o tranta in pat. Nu stiu cat vor sa fie folosite [ar trebui sa stiu ca sunt una] dar cred ca vor sa fie dominate din cand in cand sa vada ca acel “baiat bun” de langa ele care le face poftele le poate trimite la colt
. Nu serios, ca vad “futute cu moderatie”, neah..batute cu moderatie….descoperire facuta de unii barbati si sustinuta de mine. Hai feministelor sariti ca sustin asa ceva.
May 15th, 2008 at 11:11 am
Sa stii ca majoritatea cititorilor mei sunt oameni inteligenti, nu feministe
))
May 15th, 2008 at 11:24 am
nu neaparat batute, dar sex d-ala violent merge. sa te arunce in pat, sa te stranga de maini pana iti face vanatai si sa ti-o dea cu ura:D palmele numai la fund, k peste ochi ma enerveaza, asa le rezolvma pe amandoua si futute cu moderatie si batute cu moderatie
May 15th, 2008 at 11:26 am
Poahahahahaha =))) Cred ca eu ma amuz cel mai tare p-aici. E util sa ai blog
))
Ce ma mira e ca nu a venit niciuna cu o explicatie din aia de 2 pagini f inteligenta, intepata si sclifosita… probabil ca blogul meu nu e suficient de popular inca
))
May 15th, 2008 at 11:55 am
Hm…dupa o altercatie violenta intre un el si o ea, se ajunge de multe ori la sex cu nabadai. Releases the tension
May 15th, 2008 at 1:12 pm
Comentariile voastre sunt de-a dreptul superficiale.Singurul lucru specific tuturor femeilor este ca avem acelasi sex.Factorii care diferentiaza multitudinea de caractere sunt de fiecare data de alta natura,pt fiecare dintre noi,valoarea consta in lucruri diferite in functie de varsta,educatie…..etapele vietii sunt momente in care femeile au cerinte diferite.Spre exemplu:ce vreau eu de la un barbat la cei 27 de ani?Vreau un barbat care sa-mi ofere siguranta si nu ma refer la cea financiara,afectiune,respect,o libertate oarecum ingradita pt a nu se transforma in indiferenta,sa stie sa-mi fie aproape,sa ma sustina in toate actiunile pe care vreau sa le intreprind…bla,bla,bla.In esenta,mai devreme sau mai tarziu,toate ne dorim o realtie serioasa,durabila,profunda…..ne dorim sa fim iubite si sa iubim!!!!!!!!Oare este prea mult?Mai degraba ganditi-va ce vreti voi de la noi!
May 15th, 2008 at 1:44 pm
@criss: Sex, mancare si sa ne lasati in ale noastre
)) Si un dram de iubire, da nu prea multa, ca strica
May 15th, 2008 at 1:46 pm
Pai trebuie sa meriati sexul si mancarea…………
May 15th, 2008 at 1:48 pm
Trebuie sa meritam mancarea, dar sexul e o chestie care place ambelor parti implicate
May 15th, 2008 at 2:01 pm
in mod normal si mancarea ar trebui sa placa ambelor parti :-s nu dumi? sau iar esti taran si mananci tu toate negresele?
nu exista o reteta toti si toate avem toane, cand se sincronizeaza e bine, cand nu, dramatizam. vrem sa simtim ca ne traim viata, desi la fiecare varsta e altceva. acum vrem pasiune, vrem sa luptam, sa ne plangem, sa exageram, sa ne victimizam, sa ni se rupa, sa fim coplesite, sa fim libere, sa fim dominate. vrem sa ne simtim independente in dependenta de cineva. cerem atentie. adevarul e ca orice i-ai da unei femei nu e bine. daca esti bun vrea sa fii nesimtit, daca esti nesimtit vrea sa o mai bagi in seama. ca sa te descurci ar trebui sa ai puteri paranormale, sa ii simti toanele cu cateva ore inainte si sa te pregatesti sufleteste pentru un alt uragan.
May 15th, 2008 at 2:05 pm
Pfoai, sa-mi trag doua-n oua! Doar nu te asteptai sa IMPART cu cineva negresele? Daca erau naspa le mai dadeam si altora, da asa, NU! Si asa, de atunci nu am mai pupat altele…
May 15th, 2008 at 2:25 pm
Vb de parca suntem niste psihopate instabile……….nu este vb despre toane.Cand intalnesti persoana potrivita inveti sa-l accepti asa cum este.
May 15th, 2008 at 2:26 pm
Binecuvantarea asta la ce varsta incepe?
May 15th, 2008 at 2:41 pm
Incepe atunci cand te saturi de toti dobitocii care iti ies in cale!!!!!!!
May 15th, 2008 at 9:21 pm
oleeeeeeeee, Cris needs somthing right away! Cris, zi drept, de cand n-ai mai facut sex?
May 15th, 2008 at 10:35 pm
Si mie mi s-a zis (tot din partea unei astfel de reprezentate) ca femeile vor sa se simta folosite.
May 15th, 2008 at 11:04 pm
@criss cum ai spus in primul post: bla bla bla…imi pare rau nu vreau sa te jugnesc dar comentariile tale ma adorm si nu e de vina doar lipsa mea de somn. Spui vorbe multe si frumoase, suna bine , sunt vorbe de societate.Asta spui cand te intreaba cineva ce vrei. Adevarul e ca avem toane [apropo, poate nu ti-ai dat seama dar in afara de autorul blogului, restul suntem in mare parte femei] si nu suntem usor de multumit si barbatul de langa tine nu te iubeste asa cum esti, te uraste pentru toanele tale dar ii trece. Ii exasperam dar le trece naiba stie de ce si cum. Iar cand vine vorba de comentarii superficiale, al tau e parca cel mai lipsit de esenta. Din nou, nu te supara pe mine. Imi exprim parerea pe aici.
May 15th, 2008 at 11:32 pm
@Mtz: ce e exasperant nu e existenta toanelor, ci severitatea unora dintre ele. Zic si eu…
May 15th, 2008 at 11:45 pm
Severitate in cantitate sau calitate? Desi nici una nici alta nu-i draguta. Eh…stiu…sunt si probabil pentru multi sunt greu de suportat, sau nu au motiv serios sa le suporte. Ideea e ca, daca o femeie are cat de cat putina ratiune si ceva creier, o sa-si dea seama cand l-a gasit pe cel ce are puterea sa treaca peste toanele ei [caci e putere, se cearta, ii vin dracii dar se calmeaza pana la urma] si daca-l il apreciaza , respecta si hai
si iubeste o lasa naiba mai moale cu toanele.
May 16th, 2008 at 9:31 am
Hehe, ai si tu dreptate. Eu oricum sunt genul care se enerveaza foarte greu din lucruri care in mod normal ii seaca pe toti. Dar am ciudateniile mele. I-am dat uneia papucii pt ca a zis ca un desen al meu era nasol, asta apropo de toane =))) (bine, ne-am impacat rapid, da asta e partea a doua)
May 16th, 2008 at 10:46 am
@mtz Este parearea ta si o respect,insa intr-o relatie nu cred ca-i vb doar despre toane.Sa nu uitam ca si ei au toane nu-i vb doar despre toanele noastre.In timp inveti sa le accepti pt ca pana la urma este firesc sa mai ai si momente proaste.In comment-ul meu nu am facut altceva decat sa evidentiez faptul ca nu poti caracteriza femeile la modul general…..nu semanam deloc una cu cealalta,suntem structurate psihic diferit……
May 16th, 2008 at 12:50 pm
@Criss: “Spre exemplu:ce vreau eu de la un barbat la cei 27 de ani?Vreau un barbat care sa-mi ofere siguranta si nu ma refer la cea financiara,afectiune,respect,o libertate oarecum ingradita pt a nu se transforma in indiferenta,sa stie sa-mi fie aproape,sa ma sustina in toate actiunile pe care vreau sa le intreprind…bla,bla,bla.In esenta,mai devreme sau mai tarziu,toate ne dorim o realtie serioasa,durabila,profunda…..”
Ai nevoie de un barbat sau o proteza? Daca tu faci numa’ tampenii, ala o sa vina sa se uite in ochii tai si o sa-tzi zica “nu-i nici o problema, acum punem cerealele la loc in cutie…” Ce-mi place mie la muieri cel mai mult e ca-s incapabile sa se descurce singure si au nevoie de “sustzinere”. Adica cat mai multzi bani si un “spate” cat mai solid.
Bleah.
Descurcatzi-va singure.
May 16th, 2008 at 1:22 pm
Eu nu pot sa ma plang ca m-a vrut vreo femeie vreodata pentru banii mei, nu de alta, dar n-am =))
May 16th, 2008 at 2:26 pm
@Sweeper Esti culmea!Cand am spus sustinere nu m-am referit la cea financiara!Poate ca este cazul sa facem o clasificare a relatiilor…tu faci referire la genul ala de relatie in care primeaza aspectul finaciar,insa nu este cazul meu.Eu vb despre o relatie care este bazata pe dragoste si nimik altceva……..
May 16th, 2008 at 2:47 pm
Ce frumos… se vede ca majoritare sunt femeile.Oriunde se aduna mai multe femei la un loc iese cu scandal,certuri, contraziceri bla bla. Ce-mi place!
May 16th, 2008 at 3:20 pm
Marina, prefer sa le spunem discutii contradictorii ca uite asa le dam motive barbatilor sa se distreze pe seama noastra……..nu ca n-ar face-o deja……..
May 16th, 2008 at 4:04 pm
Mandro, cum zicea bine cineva, “dragostea trece prin stomac”. Sa nu-mi zici ca nu asteptzi de la amarastean sa vina cu un trandafir, o blana, un diamant, ceva de genu’. Alea COSTA. Si timpul lui, in care ar putea sa faca altceva decat sa-tzi suporte toanele si miorlaielile, COSTA. Il costa si nervii consumatzi cu tine. Totul COSTA. Si nu cred ca esti tu aia perfecta care-i faci cordon bleu si clatite cu dulceatza, eventual si un blowjob cu finalizare moca. Sa fim seriosi.
May 16th, 2008 at 4:20 pm
@criss, mai sus
May 16th, 2008 at 4:44 pm
Haidi, bre, ca poti mai mult.
Noi , oamenii, vrem sa fim FERICITI. Asta ne dorim toti.
Prin urmare, cautam intr-o relatie ( fie ea one night stand, fie casnicie) fericirea. Daca prin ea intelegem sex, siguranta materiala, palpitatii, certuri sau insomnii, asta ne priveste personal.
Dar toti cautam sa fim fericiti. Acum, conteaza sa afli ce definitie personala are fericirea pentru femeia in cauza.
May 16th, 2008 at 5:28 pm
un posibil raspuns la intrebarea ta “Ce trebuie sa le dai femeilor?” ar fi “femeilor nu tre’ sa le dai nimic… mai mult decat ce iti cer ele!” exemplificam: atentie, cadouri, timp, intelegere, apreciere, respect, bani, casa, masina, poezie, sprijin… ah, lista e prea lunga pt neuronul obosit din aceasta clipa… e simplu, femeile, niste fiinte mai complexe din multe puncte de vedere decat barbatii, au mai multe nevoi decat acestia. fiecareia – dupa caz. oricum n-o vei satisface decat temporar.
May 16th, 2008 at 5:33 pm
Eu subscriu la Ana u 2 de n. Si cand o sa aflu ce vreau eu, o sa te anunt. Momentan, pendulez zilnic intre 15 mii de chestii, in functie de: starea vremii, nivelul hormonal, mersul trenurilor, temperatura berii, traficul de pe scarile rulante din Romana si cantitatea de sare din salata. De dimineata, de obicei, imi doresc sa am un barbat care sa ma iubeasca, pe la 12 vreau un tanc, ca sa imi fac loc in Ferentari, pe la 13 vreau o mitraliera sa rad babele, pe la 16 imi doresc un barbat bogat cu p…ula mica si cu contul mare, pe la 17 vreau acasa, sa ma plang iubitului meu, pe la 19 vreau un iubit cu elicopter personal, iar pe la 21 imi doresc din nou barbatul care sa ma iubeasca. Asta cand nu imi doresc castraveti murati in shaorma, evident. Deci, da, femeile nu stiu ce vor decat in viitorul foarte foarte apropiat, dupa care se asterne iar linistea. Cred ca de aia a si fost inventat sexul, ca sa ne luam cu vorba si sa uitam de alte nevoi psiho de care vrei tu
May 16th, 2008 at 7:20 pm
@criss, pai si nu au dreptate sa se amuze pe seama noastra?Cati barbati vezi tu certandu-se, pardon “purtand discutii in contradictoriu” in stilul nostru? Putini si rar… a si de obicei conflictul se incheie cu “hai, ba, mai bine la o bere!
May 16th, 2008 at 8:48 pm
Nu ai vazut cearta adevarata pana cand nu ai dat peste 2 barbati care discuta chestii de cultura generala si unu zice ca Talvisota a fost in 41, iar altu 42, in contextu in care nu poate fi accesat netu ca sa se vada cine are dreptate
May 16th, 2008 at 8:56 pm
nu cred ca e vb de femei/barbati. astea cu care glumiti voi sunt niste clisee general acceptate- de ambele tabere, dac-o luam asa. sunt si ele haioase, ne pun pe caprarii
. cred ca orice om vrea sa simta ca este pus in valoare de un altul- de preferat cel pe care il desemneaza el, la momentul pe care il alege. de cele mai multe ori e imposibil sa se intaimple intocmai. si de-aici pornesc toate
.
in general, femeile-ca si barbatii, dealtfel, vor sa li se confirme coordonatele astea cu care am fost cu totii de acord: statut de printese, rasfat, huzur, asa-zis respect (adica sa fiti de acord cu ele cand e cineva de fata), intaietate in deciziile legate de casa si familie. voi? meciuri, flirturi, dreptul de a refuza cu mandrie treburile gospodaresti…zic si io
May 16th, 2008 at 9:47 pm
Ha! uite femeia asta (je, adica) vrea in momentul asta sa nu i se fi terminat pauza de la servici, ca sa iti poata raspunda in stilul caracteristic, alea 2 pagini dupa care plangeai mai devreme
Dar…poate mai tarziu
May 17th, 2008 at 4:38 am
Am citit comentariile dar nu am retinut cine a spus ce, si nu ma apuc sa caut acum. Cauta-le tu daca tii la asta.
Reiau ideea de mai sus, cum ca nu doar femeile sunt asa, si o asez in cuvintele astea: Suntem oameni. Supusi greselii. Diferiti intre noi. Generalizarea pe care ai formulat-o mai sus nu-mi suna bine.
Nu-s feminista (jur!) si nici androfoba.
Eu vad problema asta ca pe o diferenta de caracter, personalitate, educatie, ia-o cum vrei. Unii oameni stiu ce vor, altii nu stiu, si altii stiu dar nu vor sa spuna, pe cand altii stiu si habar n-au cum sa spuna in mod clar.
Cu varsta capeti experienta, da, dar numai in ce te priveste. Te schimbi in functie de experienta de viata, dar nu inseamna ca toate femeile sau toti barbatii de la o anumita varsta vor acelasi lucru de la barbati/femei (dupa caz). Odata cu trecerea timpului si acumularea de experienta, iti conturezi mai clar ideile, mai realist poate, mai responsabil, mai adecvat tie. Inveti care iti sunt trebuintele si ce fel de om ti s-ar potrivi mai bine ca amandoi sa aveti aceste trebuinte satisfacute corespunzator. Adica da, cautati sa fiti fericiti. Amandoi in acelasi timp si in acelasi loc.
Daca reusesti, si nu tii cont numai de nevoile tale, incercand sa le impui ca prioritare, ai sanse multe sa ai o relatie/casnicie fericita si ‘pana la moarte’; daca nu, stim cam toti cat de rau se poate sfarsi, macar din filme.
Nu vad lucrurile in alb sau negru, dar le vad printr-un filtru care pentru mine le clarifica suficient.
Nu sunt de acord cu ce ai/a spus cu privire la nevoia femeilor de a se simti folosite. Nu la modul absolut. Sunt femei care isi doresc asta, la fel cum sunt si femei care au o nevoie mare de putere/influenta pe care o exercita asupra tuturor. La fel cum si barbatii pot fi sub/dom. Depinde de alegere si ne trebuintele fiecaruia/fiecareia.
Asa ca.. ce e cu femeile/barbatii care nu stiu ce vor sau exprima aiurea ce vor sau nu spun deloc..? Poate n-au atins gradul de maturitate necesar pentru asta. Poate s-au lasat in baza a ceea ce li s-a ‘predat’ in copilarie, mostenirea de conceptii de la bunici, parinti, care au trait intr-o epoca in care ‘a te cauta pe tine’ era o contradictie pentru ca trebuiau sa supravietuiasca. Poate ca nu pot mai mult…etc
Invatatoarea, diriga, mama, bunica, etc cred ca greseau daca te invatau ca numai femeile de o anumita varsta trebuie respectate. Respectul nu e ceva ce tine de varsta sau de sex sau de proveninenta etnico-rasiala sau de apartenenta cultural-religioasa sau de cati bani ai si cat de bine arati. Cred ca tine de alegerile pe care le facem, si cat de mult ii afecteaza pe ceilalti aceste alegeri. Daca tu ai grija de tine si prin asta ma impiedici pe mine (sau pe altii) sa imi satisfac trebuintele, n-o sa vezi respect de la mine. Si nici nu vei fi cu adevarat fericit, pentru ca vrand-nevrand, iti frustrezi o alta trebuinta, indepartandu-i pe cei din jur. (asta ca sa revin la problema cu femeile care spun ca vor una si de fapt vor alta dar e prea tarziu).
Prin adolescenta si eu ziceam ca nu inteleg femeile (ca pe barbati nici nu ma chinuiam sa-i inteleg). Dupa un timp am inceput sa observ treburile astea de care am scris mai sus.
Asa ca da: si femeile e curve da’ si barbatii e porci. Nimic nou.
May 17th, 2008 at 11:43 am
Holy crap! Asta e un bun exemplu de “be careful what you wish for!”
))
May 17th, 2008 at 4:50 pm
In concluzie , toti avem dreptate
Invatatura: dig deeper! Adica, ca sa explicam metafora, nu va luati dupa prima impresie, incercati sa cunoasteti mai bine persoana [de ce vorbesc la plural?]
May 17th, 2008 at 6:18 pm
@Doomy: precis
Sa nu zici ca nu te-am avertizat
@mtz: Sigur ca toti avem dreptate
Si cred ca vb la plural pt ca simti ca ai ceva de impartasit cu cine citeste, asa e?
May 19th, 2008 at 12:21 am
Anthea, ai fost aproape de adevar cu postul tau. O mica completare: in concluzie, si barbatii e curve, si femeile e porci aflate/aflati in diferite stagii de maturitate afectiva si intelectuala. Si ca sa’l citez pe ala micu’ cu ambitii de cantaret din The Chubbchubbs: “why can’t we be friends?”. Ca io unul nu vad motive
May 19th, 2008 at 8:17 am
Aprob pozitiv (si cu stampila) completarea
May 20th, 2008 at 3:05 pm
Nu pot sa nu va recomand si postarile lui Onaca, pe aceasta tema, de la mine. Nu, nu e reclama, e on topic. Very insightful.
@ Leu: buna, chelule:)
May 20th, 2008 at 8:51 pm
1.ce fel de barbat i se adreseaza unui alt barbat cu “buna” !?
2. nu mai sunt chel. ci periutza
May 21st, 2008 at 9:16 am
unui alt… barbat?
May 21st, 2008 at 9:18 am
Behehe, coaie
May 22nd, 2008 at 11:37 am
nu mai dau randament la servici din cauza ta!:)))
))))
last one and I.m outta here
asa…Intrebarea ar fi de fapt….CINE CE VREA? pentru ca si femeile astea sunt din mai multe categorii…o clasificare cat se poate de simpla ar fi
Femei foarte proaste – inerte, pasive, dezinteresate care vor de la un barbat in special….sa fie si el pe acolo…sa le futa, sa mai faca o cumparatura de astea
Femei proaste – vor de la un barbat sa le fie sot …legally and all…sa stie ele ca sunt femei maritate dom’le…adica au o pozitie
si mai raman Femeile destepte – care vor de la un barbat cel mai simplu si totusi cel mai greu lucru…sa le faca sa rada
May 23rd, 2008 at 2:03 pm
Alexandra, sa inteleg ca nu ai intalnit pana acum un barbat care sa te faca sa razi?. Probabil l-ai intalnit si…recunoaste a fost de ajuns?
May 23rd, 2008 at 3:15 pm
@alexandra: daca era asa, aveam harem
)
May 29th, 2008 at 10:09 pm
avand in vedere ca ceri un raspuns general… hai frate sa ne batem in clisee
)))
)
) )
so… barbatii clasifica femeile asa:
1. frumoasa si desteapta (well… femeile din aceasta categorie isi doresc tot unul frumos si destept k na… au tot dreptul sa ceara mai mult)
2. frumoasa si proasta (aceste femei isi doresc in general… sustinere
3.urata si desteapta (astea… cel mai logic ar fi sa vrea pe unul kre sa le futa)
4.urata si proasta (cred k vor sa se marite…. pentru a se convinge ca nu sunt asa
acum… idealul masculin, luandu-ne dupa clisee… este… frumos, destept si cu bani
)) observati va rog k femeile sunt mai “complexe” si cer mai mult
)))))
))) in orice caz, diverse combinatii sunt posibile si la final toti putem fi fericiti cu perechea noastra
insa ce isi doresc ei de la femei nu prea merge sistematizat in jurul tipologiilor rezultate pentru ca… dincolo de a fi frumosi, destepti sau bogati… barbatii sunt orgoliosi. si n-o sa vrea niciodata o femeie care e peste ei
va dati seama ca nu cred in porcariile astea…. “ce vor femeile?” e o intrebare stupida… daca am inceta sa mai cautam ceva anume si am lasa viata sa ne surprinda cu siguranta am fi mai fericiti. dar asta e… am fost invatati de mici sa traim visand la un final fericit (casatorie…viata de apoi…) in loc sa ne bucuram de ce descoperim zi de zi, de diversitate…
May 29th, 2008 at 11:49 pm
Da eu intrebam ce trebuie sa le dai, ca am stabilit din start ca ce vor nu ma (mai) intereseaza…
May 31st, 2008 at 4:03 pm
nu TREBUIE nimic dom´le, ce atata tam-tam… cei mai naspa tipi sunt aia fara personalitate, care au “retete” de agatat sau de comportament, sau care incearca prea mult.
June 11th, 2008 at 9:43 pm
eu nu ma intreb ce isi doreste un barbat…pur si simplu sunt eu..ce atatea intrebari…dak o femeie isi doreste ce ai tu iti vei da seama..dak nu asta e..alta..
July 22nd, 2008 at 12:30 pm
Uite aici o varianta (oarecum) stiintifica:
http://vladmblog.blogspot.com/2008/02/ce-vor-femeile.html
July 28th, 2008 at 5:52 am
Cum faci un barbat fericit?
1. Gateste pentru el
2. Fa dragoste cu el
3. In rest lasa-l in pace
Cum faci o femeie fericita?
Trebuie sa fii pentru ea:
1. Prieten
2. Societate placuta
3. Iubit
4. Frate
5. Parinte
6. Maestru
7. Educator
8. Bucatar
9. Tamplar
10. Instalator
11. Mecanic
12. Electrician
13. Stilist
14. Sexolog
15. Co-insarcinat
16. Psiholog
17. Psihiatru
18. Terapeut
19. Autodidact
20. Organizator
21. Tata bun
22. Curat
23. Simpatic
24. Atletic
25. Tandru
26. Atent
27. Galant
28. Inteligent
29. Glumet
30. Creativ
31. Puternic
32. Intelegator
33. Tolerant
34. Precaut
35. Ambitios
36. Curajos
37. Credincios
38. Respectuos
39. Pasional
40. Competent
Si nu uita:
41. Sa-i faci des complimente
42. Sa mergi cu placere la cumparaturi
43. Sa nu exagerezi
44. Sa fii bogat
45. Sa fii rezistent la stres
46. Sa nu te uiti dupa alte femei
Si in acelasi timp:
47. Sa nu fii gelos
48. Sa-i dai libertate
49. Sa ai o relatie buna cu familia ta, fara s-o neglijezi pe ea
50. Sa o consolezi si sa-i ridici moralul in momentele dificile
Si foarte important:
51. Sa nu uiti aniversarile: a ei si a celorlalti membri ai familiei, prieteni, aniversarea casniciei voastre si a tuturor prietenilor, aniversarea logodnei voastre si… toate datele posibile pe care ea le uita
Destul de simplu nu?
)
August 30th, 2008 at 9:49 pm
Sincer, ce vreau eu de la un barbat e sa stie sa faca de mancare. Spunea cineva mai sus ca dragostea trece prin stomac, asta e valabil si pentru mine. Ah da, si sex, ca deh, sunt vie… Si sincer, vreau sa nu ma frece cu scene de gelozie sau alte cacaturi… N-are decat sa se duca la fotbal cu baietii sau whatever. Cat despre conversatii intelgente, sustinere, chestii materiale, astea mi le rezolv singura sau la o discutie cu fetele sau cu non-iubitul. Sunt destul de simpla, stiu, dar nici nu-mi trebe mai mult… cel putin in momentul asta.
August 31st, 2008 at 12:34 am
Eu gatesc
Asta aprecieaza si gagica-mea la mine
))
April 24th, 2009 at 8:27 pm
mda cei drept femeile din ziua de azi sunt praf pulbere fina……
July 13th, 2009 at 1:19 am
femeile…subiective, ipocrite si proaste
July 13th, 2009 at 1:22 am
desi mi se pare o prostie sa generalizezi, nici baietii nu-s mai grozavi, totusi as fi preferat sa fiu baiat..