*** Asta era blogu meu cu numaru 100, pe 360, aniversar, alea-alea. Am stat eu si am coclit ceva postu asta, ba chiar am stat si de vorba cu altii. In cele ce urmeaza: de ce sunt barbatii porci si femeile proaste – cel putin cateva explicatii***
Nu stiu daca v-ati gandit dinainte la asta sau daca va gandeati ca o sa mizez pe asa ceva, dar ei bine, sa stiti ca e tot vina femeilor. Apai, e simplu, statz sa vedeti!
De ce sunt barbatii porci:
Mah, e destul de simplu – barbatii nu se nasc porci, asta e clar. Unele dintre voi vor aduce chiar argumente in plus, sustinand ca unii se nasc bivoli. Muuu! Treaba e ca masculii devin porci si, in mod evident, nu din cauza altor groshtei de acelasi sex. Majoritatea muistilor de pe lumea asta, aia despre care ziceti voi (cele ce purtati instrumentul rozaliu al iadului) ca se comporta ca niste nemernici, se poarta asa in urma unor experiente nasoale.
Si cand zic asta, nu spun ca i-a agresat postasu cand erau mici, nu, nu, nu! Aici e vorba de experiente cu sexul slabanog. Ia sa intrebati voi barbati care au trecut prin mai multe relatii cam cate mui si-au luat de la femei. Ei bine, uneori e de ajuns una mare si grasa, ca cei mai putin inteligenti sa afirme ca toate femeile sunt tarfe si proaste si sa le trateze ca atare. Iata cum, o femeie care se poarta urat cu un barbat il poate transforma intr-un porc. Asta e una dintre putinele schimbari pe care le fac barbatii din cauza unei femei.
Acuma, vine intrebarea: de ce o fac femeile? Pai, eu cred ca e din cauza societatii in care traim. Fostul regim comunist era unul feminin, in sensul filozofic al termenului, adica fiecare avea rolul lui in societate, bine stabilit, statul te mai ajuta etc. Pai, dupa ce femeia si-a luat nujtu cati pumni in cap pe vremea aia si i-a spus fica-sii ce a patit, aia deja are impresia ca barbatii sunt idioti si cand vede unu cu o slabiciune, jap, il arde pe fraier! De parca barbatul a subjugat-o sau ceva de genu. Mai sunt si alea care se autointituleaza feministe fara sa stie ce presupune cu adevarat curentul respectiv si hotarasc ca ele au fost prea mult asuprite (wtf!?) de barbati si ca e momentul sa arate ele ceva. Evident, mai exista si alte motive, insa cred ca isi bat joc (de unii) pentru ca pot.
Concluzia: barbatii sunt porci pentru ca asa ii fac femeile. Data viitoare cand dai peste unu, injura o femeie!
De ce sunt femeile proaste:
Discutam ieri cu Bianca si imi spunea ca barbatii sunt mai porci decat sunt femeile proaste. Nu m-am certat cu ea, dar faptul ca unii sunt porci, nu le dauneaza cu nimic, zic eu. In orice caz, cred in egalitatea valorii umane, indiferent de sex, ergo, afirm ca exista la fel de multi barbati prosti cat femei proaste, procentual cel putin. Ideea e ca la noi, la barbati, e alta treaba – poti fi prost si sa nu isi dea nimeni seama. Ei bine, este un lucru stiut ca o femeie vorbeste cel putin de 2 ori mai mult decat un barbat pe zi. Daca este proasta, atunci, vorbind atat de mult spulbera orice indoiala asupra IQ-ului de vita furajata. Deci, faza e – nu ca barbati prosti n-ar fi, dar femeile se dau mai usor de gol.
De ce sunt proastele proaste? Pai, diverse motive, dar cred ca foarte multe au fost tampite de-alungul copilariei/adolescentei, invatand ca rolul lor nu e sa fie destepte, ci ori sa suga pula si sa gateasca, ori sa suga pula si sa arate bine. Prost model. N-am fost niciodata genul care sa spun ca locul femeii e la cratita, dar consider ca femeia, intr-o familie, trebuie sa imbine rolul de mama/nevasta cu cel de tipa de cariera, altel, nu mai e familie, ci doar o biata asociere vai steaua ei. Parerea mea.
Exista anumite parti ale prostiei feminine, care ma dau pe spate. Eu nu pricep, de ce ele, care oricum spun ca sunt mult mai inteligente si mai mature decat noi („pai sunt!” o sa ziceti) nu sunt in stare sa isi dea seama ca nu le intelegem. Si aici nu ma refer la toane si prostii de genu, ci la faze banale cand spun una si vor alta. Femeie, spune-mi ce vrei! Eu de unde sa imi dau seama!? Nu citesc in stele (inca)! Si uneori e bine, cand ai doar 3 posibilitati, dar alteori exista o gama enorma! Fuck that! Prostia nu consta in gandirea alambicata, ci in faptul ca nu isi dau seama ca noi nu ne putem da seama, in mod logic, ce vor!
„Imi futeam prietena si am intrebat-o ce vrea sa ii fac. A raspuns „Nujtu, orice!”. Atunci i-am varat-o adanc in cur si a inceput sa urle ca nu acolo. I-am zis: „Sa taci, tarfa! Stiu ce inseamna <orice>! Vrei sa te fut cu dictionaru-n mana?” (Carlos Mencia)
Citatul din Mencia spune multe, nu cred ca mai am nevoie de o concluzie aici. Asta a fost blog aniversar, numaru 100. Va multumesc ca ma cititi si ca mai si comentati. V-am pupat :*
Home
May 22nd, 2008 at 11:25 am
ai dreptate…femeile sunt de cele mai multe ori praf…daca ai noroc sa le intalnesti pe alea cateva women with the morals of a man(in conditiile in care isi pastreaza feminitatea, pentru ca altfel fugi din start) o sa-ti poti clarifica multe chestii.
nota 10 pentru citatul din mencia
May 29th, 2008 at 10:45 pm
pai na… cand iti iei teapa (mai ales prima data) e mult mai usor sa spui ca toata natia feminina/masculina e de kkt decat sa recunosti ca ai facut o alegere proasta sau sa cauti cauzele mai adanci ale esecului…
May 29th, 2008 at 11:46 pm
Nu e vorba de o prima data, de o singura data sau doar de mine
Cauzele esecului sunt adesea imposibil de acceptat rational, considerand ipotetic gandirea feminina ca fiind rezonabila.
June 13th, 2008 at 7:18 pm
ALT PORC…
June 13th, 2008 at 7:30 pm
Zici tu, pisi?
June 20th, 2008 at 12:57 am
eu as schimba nitzel incadrarea…barbatii nu sunt porci…au doar un low self-esteem-au impresia k nu reusesc sa aiba o fata care sa fie si frumoasa si desteapta asa k se multumesc sa fie doar “buna” si eventual sa taca din gura. Cat despre fete…da, sunt proaste…sunt proaste pentru k sunt prea ocupate k sa fie “bune” k sa mai citeasca si o carte. singurele lucruri pe care le citesc cu ardoare sunt comentariile de pe haicinci referitoare la cat de “bune” sunt.
August 5th, 2008 at 7:46 pm
Foarte educativ….data viitoare cand o sa vina”obosit de la munca” , o sa il intreb ce vrea sa manance.Raspunsul obisnuit este: ORICE…..am sa-i fac cacat prajit cu aroma de tampon….daca comenteaza, ii astup gura cu pagina din dictionar in care apare cuvantul ” ORICE” si ii spun sa o foloseasca pe post de servetel….
August 6th, 2008 at 9:43 am
Haha, foarte tare
)))
December 20th, 2008 at 7:07 pm
Foarte educativ….data viitoare cand o sa vina”obosit de la munca” , o sa il intreb ce vrea sa manance.Raspunsul obisnuit este: ORICE…..am sa-i fac cacat prajit cu aroma de tampon….daca comenteaza, ii astup gura cu pagina din dictionar in care apare cuvantul ” ORICE” si ii spun sa o foloseasca pe post de servetel….
Pai dc ti-ar zice ca vrea gratar cu cartofi natur ce plm ai zice si in fiecare zi sa iti ceara altceva?
January 9th, 2009 at 5:04 pm
pt Mintemulta : claar nu poti face diferenta despre ce vb baitul asta in articol si exemplul dat de tine. el de fapt vrea sa sublinieze ca femeile sunt mult mai nehoatarate, isi doreesc mereu ceea ce nu au= cand spune `orice` femeia`, de fapt spunde, nu ceea ce imi faci, altceva. barbatul insa cand spune `oeice`, char inseamna orice = orice lucru de bun simt, in limitele normalului si nu exagerat!. asta e problema cu femeile si cu barbatii..nu sun misogin, si chiar numi place sa fac diferente intre sexe, dar din pacate ele exista si tine de noi toti, sa le facem compatibile, si nu sa le schimbam..asta daca vrem sa fie totul placut..
March 13th, 2009 at 11:09 pm
ce sa zic femeile sunt drak l pe comoara
March 13th, 2009 at 11:11 pm
oricum ai face@ femeia trebuie fu ta si batuta din cand in cand si atunci sa vezi ce bine te intelegi cu ea<din experienta unor prieteni si da roade–credeti-ma
June 23rd, 2009 at 2:47 pm
Nush blogul asta m-a uimit….nush eshti barbat sau ? k nush altfel cum potzi sa faci afirmatzii atat de generale shi de un misoginism feroce.,…daca ar citi un psiholog acest blog itzi va spune ca tot ce ai scris are la baza niste frustrari adanc fixate in mentalul tau…asta te face sa gandeshti in alb shi negru…ei bine oamenii reali nuh sunt asha….am intalnit barbati de o finete extraordinara care stiau cum sa-si stapaneasca frustrarile shi esecurile…si femei de asemenea…..ce ma mira e k femeile se considera vinovate in totalitate de comportamentul anumitor barbatzi…eu spun ca la baza e un criteriu social…..cat shi lipsa de demnitate a unor reprezentanti ai ambelor sexe. Stereotipurile prezentate de tine in acest blog, pt k in definitiv asta sunt, nu-si au neaparat locul in lumea reala…unele femei refuza sa aiba demnitate shi sa gandeasca deoarece le este mai ushor sa nuh o faca intr-o societate unde esti stereotipizat orice ai face….cat despre barbati stiu persoane care intr-adevar , in urma unor esecuri de relationare, si-au schimabt intr-un mod negativ atitudinea, dar stiu shi barbatzi care in urma aceluiasi tip de experiente au devenit puternici si rationali si mai mult decat atat, capabili sa respecte si sa comunice cu adevarat. Deci recomand sa nuh se mai generalizeze aiurea …cred ca in final depinde de coloana vertebrala, de demnitatea fiecaruia, e foarte usor sa-ti plangi de mila shi sa dai vina p altii pt comportamentul tau…shi e mult mai greu sa incepi procesul de auto-responsabilizare.
O zi buna,
Eva
June 23rd, 2009 at 7:14 pm
Draga Eva,
Rareori raspund la un comment dat la un post de acu jde mii de ani. Ai o parere pertinenta, te rog doar sa iei aminte ca asta e un blog.
Cel mai adesea scriu in functie de starile mele sufletesti. Daca la data cand scrisesem asta eram frustrat, acum s-ar putea sa nu mai fiu sau sa fiu si mai si. Faptul ca nu updatez fiecare post in parte nu inseamna ca am ramas la parerile de atunci.
o zi nasoala,
Boris.
June 23rd, 2009 at 8:45 pm
Prin simplul fapt ca recunoshti ai facut un pas inainte spre recuperare. Mult succes in continuare. Poate ar trebui sa apelezi la un ajutor de secialitate. Aparent, starile tale de frustrare, din ceea ce am citit, implica o doza masiva de anxietate si negare. poate ma inshel, in cazul acesta imi cer scuze. Nu am dorit, totusi, sa aflu sentimentele personale ale autorului acestui blog doar mi-am expus parerea incercand sa nu ofensez sau sa jignesc deshi poate pt multe persoane blogul asta a fost jignitor. Ma rog, ca sa nuh mai prelungesc , o sa inchei ideea prin a spune ca maturizarea e un proces lung si anevoios, de cele mai multe ori ia timp. In speranta ca vei sacapa de acele sentimente de frustrare ( cum precizai mai sus chiar u) exuse in bloguri p internet nuh pot decat sa-ti urez mult succes shi la mai mare. Akum inainte sa ma bufneasca rasul inchei.
PS: Ms la fel!
June 23rd, 2009 at 8:57 pm
Recuperare?
))) N-ai tu treaba
)
PS: am recitit postul si mi se pare chiar unul din posturile mele OK, mersi de preocuparea ta pt starea mea psihica, dar ma descurc
June 23rd, 2009 at 10:26 pm
Probabil ca nuantele subtile de ironie sunt imperceptibile de unii reprezentantzi sau pesupusi reprezentanti ai sexului masculin. Sincer? Daca o persoana doreshte ceva trebuie sa shtie sa dea cv inapoi—in ideea de a fii respectat trebuie sa respectzi. Akum se intzelege de unde pornesc aceste frustrari, probabil esecul de a obtzine cv dorit sau ashteptat. Comunicarea e o arta, cine nuh o stapaneshte va fi supus esecului in privinta relatziilor inter-umane. Ma surprinde faptul k in plina sesiune stau shi raspund la semenea afirmatzii dar ma rog, fie. Unor femei le lipseshte inkrederea in sine observ din comment-urile pe care am avut shansa sa le citesc, shi tind sa cred k acest lucru e partzial o consecintza a mediului social in care traiesc. Cat despre citatul acela inteligent, briliant kiar ash putea spunek, mie personal, mi s pare trivial. Alta persoana cu o stima de sine sub nivelul marii…shi ash putea sa continui dar n-ar avea rost. Nuh mi se pare corect sa se discrimineze, sa se generalizeze aiurea…reactziile astea, shi in general modul asta de gandire, denota ignorantza shi lipsa de inteligenta emotionala. Cat depre sanatatea ta psihica, kiar nuh e cv in privintza careia as putea sa ma pronuntz ..u shtii mai bn cat eshti de ok …psihic vorbind…..deshi din moment ce ai shi recitit ceea ce ai postat…shi sustzii k tzi se pare
OK…banuiesc totushi k mai ai de lucrat la capitolul frustrari..:) Ash avea o intrebare: de knd dureaza ziua nasola prin kre treci..??:P shi ink cv: ceea ce ai scris in blog e inspirat din propriile experientze deci banuiesc k l-ai scris in perioada de *convalescentza* citez “in urma unore experientze nasole”…deci trebuie sa fi avut cv experientze de genu… Ce sa zik, inchei prin a-tzi ura mai putzine experientze nasoale…shi mai multe experientze pozitive.
PS: Nuh ma preocupa, ma intriga totushi faptul k oamenii ishi expun parerile in bloguri shi nuh ishi dau seama kat de bine pot citi altzii printre randuri…dak intzelegi la c fac referintza….hmmm..in fine…era oarecum amuzant.
June 24th, 2009 at 11:50 am
Good girl, Eva. Good girl. Si totusi, daca citesti si intelegi bine ce/cum citesti (vbesc serios), ce anume din toata capacitatea ta de intelegere determina atacul inaintea indrumarii, pentru ca apoi sa-ti justifici atitudinea prin ” nuh ma preocupa, ma intriga”? Sa citim… complexul de superioritate (“nuantele subtile de ironie”) care tradeaza de fapt unul de inferioritate (“Nuh mi se pare corect sa se discrimineze”), dear? Sa citim… frustrari, ca tot il folosesti cu precadere (“Daca o persoana doreshte ceva trebuie sa shtie sa dea cv inapoi”)? Sa citim explorarile Leuluideoras prin lumea trairilor lui si sa luam aminte de la el…
June 24th, 2009 at 3:09 pm
Ok potzi detalia te rog?…Ca nush imi cer scz poate sunt eu obosita, adormita…da msj-ul tau e circa 90% ininteligibil. Fraze scrise aiurea, ideile dispersate, whithout a fxckin’ point at all whatsoever..hmmm.. nuh ai intzeles, eu personal nuh accept aceasta gandire extremista de gen alb shi negru…lumea tinde sa aiba nuantze de gri….da ma rog fie>> interpretezi kum vrei…sincer nuh ma in tereseaza ce gandeshte el….ci doar ma intriga faptul ca regasesc acest fel de gandire in mentalitatea balcanica…..in tzarile mai sarace oamenii traiesc pe principul loveshte shi dp intreaba sau gandeshte de ce ai facut-o….nuh spun ca am in totalitate dreptate…din simplul motiv k fiecare dintre noi detzinem o doza sanatoasa de subiectivism orice am face e acolo…tot ce spun e ca este necesara o shimbare de mentalitate,…knd cv t nemultzumeshte adu-tzi aminte k totul trebui sa inceapa de la tn…shi tocmai mi-ai dovedit ideea de baza …unele femei sar mereu cu idei de genu : da e vina mea , da toate femeile sunt proaste , indecise etc…akum sunt sigura ca autorul acestui blog e recunoscator k i-ai sarit cu atata marinimie in ajutor…dar de asemenea sunt sigura shi ca poate sa-shi sustzina parerile shi singur. Ceea ce ai scris mai sus fara sa ai makar idee despre ceea ce am vrut sa spun dovedeshte ca unii kiar au nevoie de atentzie masculina ca sa-shi valideze asha-zisa personalitate….hmmm….Cat despre cele afirmate la adresa mea pot fi partzial adevarate dar, ai greshit intr-un punct principal: nuh atac in vederea discriminarii ci impotriva ignorantzei , prostului gust shi snobismului feroce etc. Intzelegi banuiesc, nuh..in fine sunt sigura k u vei lua aminte…din moment ce eshti atat de convinsa ca ar trebui “Sa citim explorarile Leuluideoras prin lumea trairilor lui si sa luam aminte de la el…” …Am un singur rasp la ultima tah afirmatzie…that’s a whole load of CRAP….. shi eu itzi sugerz sa citeshti shi celelalte post-uri ale acestui tip>>>vezi mai sus titlurile de genu: “Pizde proaste” “Femeile lipa-lipa” etc. etc. Banuiesc ca ai dreptate …omul e filozof shtie ce zice….te las p tn sa-tzi incantzi privirea shi daca tot apreciezi “trairile” acestui individ sa incerci sa ghiceshti in ce categorie de tipe te-ar incadra el…hmmm….allright.
June 24th, 2009 at 3:20 pm
A shi inka cv daca tot ai diploma de psiholg….complexul de superioritate nuh poate trada unul de inferioritate….iubita mea…___ca banuiesc ca eshti tipa ___…..o atitudine superioara poate sugera un anumit complez de inferioritate…un complex nuh-l poate sugera pe celalalt…deoarece sunt doua afectziuni psihice diametral opuse,…..poate ai vrut sa foloseshti cuv. “atitudine”…o anumita atitudine cu nuantze de arogantza shi superioritate poate sugera un complex de inferioritate adanc inradacinat in mentalul individului…shi bineintzeles f bn mascat…cam asta ar fi problema despre care vb eu mai sus…shi da, cred ca totzi avem momente shi perioade de genu’….aici ma includ shi pe mn…dar atitudinea e cea care face diferentza…la asta ar trebui sa mai lucreze unii.
O zi buna,
Eva
June 24th, 2009 at 8:09 pm
Pe mine ma umfla rasu cand vad ca unii scriu mai mult in commenturi decat am scris eu in tot postul.
Eva, draga, iti pierzi vremea cu mine. Sunt un nemernic si imi place.
Totusi, daca iti face o deosebita placere sa leorbai pe aici si sa te contrazici cu oamenii, inlesneste, rogu-te, citirea romanelor tale si:
-foloseste paragrafe
-organizeaza mai bine ideile
-foloseste sensul corect al cuvintelor (vezi “snob” si altele)
June 24th, 2009 at 9:24 pm
Eva, dear, ideea era sa intelegi ca mai stiu si altii sa citeasca printre randuri. Iar dupa lungimea si continul comentariului tau, nu m-am inselat.
June 25th, 2009 at 3:05 pm
Asta, venind de la doua persoane care habar n-au ce au in cap, ma amuza. Adnana or whatever ur name is, felicitari ce sa zic bravo, stii sa citeshti printre randuri ia o coronitza shi go home . Cat despre u, ” Leul de oras” esti atat de snob incat aproape ca visezi stereotipuri. Daca ai fi p jumatate un barbat adevarat cu caracter si demnitate nuh tzi-ar spune acele tipe care t frustreaza: “Fa pashi”….sau du-te shi te plimba….cat despre Adnana i guess u found ur match
ai un fan devotat p aici hehe, “Lelule de orash” pe don’ shoara de mai sus. Oricum ms iubita sau “dear” (PS: parca ai 50 de ani..auzi “dear” ..Jesus..O_O) da nuh nuh m-ai ghicit deshi daca crezi ca potzi ghici un om doar citind printre randuri sau fiind o disperata ur wrong. A.., shi shtiu ce insemna cuv. “snob”, doar am 2 exemple mai sus. Da ms oricum pt binevointza de a-mi da shi indrumari. Hehe, eshti f amuzant daca crezi ca ceea ce ai scris mai sus e pertinent; shi 2, nuh se merita sa folosesc paragrafe pt commenturi la asha nishte blog-uri, mai bn ai invatza u sa faci asta daca tot eshti blogger inrait. Dupa ce vocabular ai itzi dau vreo 10 clase nuh mai mult, in ciuda fitzelor de intelectual frustrat cu probleme sociale shi de potentza. So u both fxck off n die ^_^. A, shi pt femeile de gen “Adnana”_pana shi numele suna stupiD___X invatzatzi sa avetzi demnitate; cand vine un individ incult shi aduce injurii la adresa femeilor, shi le pune pe categorii ca produsele din supermarket, invatzatzi sa nuh-i mai shi cantatzi in struna. Avetzi un dram de minte shi de demnitate, deshi asta nuh cred ca se invatza, ori te nashti cu ea ori nuh. M-am saturat sincer sa imi dea lectzii nishte figurante pline de impresii care habar nuh au ce inseamna sa fii sincer cu tine insutzi. Cred ca eshti mult mai matura shi experimentata ca mn , da sincer nush la ce tzi-a folosit, poate tzi-ai coborat asha zisele standarde pana sub nivelul marii. De aceea tzi se pare ca ar trbui sa invatztam noi ignorantzii, prostimea, din “trairile” Leului de Orash. Mai bine ma arunc de pe bloc decat sa ajung ca tine sau ca el. Eu macar stau in banca mea cand nuh am nik d spus. Nuh-mi place sa ma bag in seama aiurea pt aprecierea altora. Shtii am shi recunoscut mai sus, daca citeai ca da am shi eu momente din astea, dar nuh ma apuc sa jignesc aiurea shi sa spun ca totzi barbatzii sunt porci. Asta pt ca shtiu ca atunci cand ai un eshec e partzial shi vina ta. Asta m-a invatzat viatza pana la cei 22 de ani pe care ii am. Shi nuh a trebuit sa implor atentzie de la reprezentantzii sexului opus, deshi asta poate pt k nuh mi-a lipsit deloc. Nuh ma valideaza chestia asta, aici ai greshit, m-ai judecat dupa tn, dupa modul tau de gandire, nuh dp ceea ce am scris mai sus. Iubita mea spre deosebire de tn, eu nuh admir shi nici nuh apreciez un barbat care generalizeaza shi jigneshte ca sa scape de frustrari, asta nuh e ceea ce vad eu ca fiind un barbat adevarat. Deci nuh nuh am tendintze masochiste spre deosebire d u shi de altele ca u care s-au grabit sa le sara la altele in cap in loc sa vada ca omul asta e de fapt un tip imatur; deci, admira-i linistita ideile daca asta e ceea ce itzi place tzie. Citeshte mai atenta altadata, a.. shi se scrie “continutul” nuh “continul” ^_^ ok? Asha ca voi doi ar trebui sa va luatzi cate un DEX in loc sa datzi lectzii de ortografie altora. A shi cu asta am incheiat definitiv, daca shtiu ceva e ca oamenii sunt lashi, shi shtii cv daca nuh ai cat de cat oloana vertebrala shi demnitate atunci meritzi un tip de genu’ care sa se poarte cu tine ca shi cum ai fi noua lui mashina. Shi cu asta , “dear” Adnana nuh pot decat sa-tzi urez o zi buna shi sa mai exersezi putzin cititul asta printre randuri, ca tzi spun eu e mai greu decat crezi u. de ce nuh ii citeshti lui blogurile , tot “printre randuri”…sau te impiedica “obiectivitatea”.Sau poate eshti de aord ca fiind femeie te incadrezi in trei categorii prezentate mai sus de acest stralucit bloger. Ce mai, un adevarat intelectual, barbat adevarat 100%. scrie in cliseuri shi ma plictiseshte groaznic. Dar am petrcut atata timp scriind “romane” pt ca am o parere shi am vrut sa mi-a spun: da, in 100 de commenturi pt ca asha am vrut. Shi am mai vrut shi sa pun “…” shi sa scriu fraze de jumate de pagina. Te deranjeaza? Deal with it
September 16th, 2009 at 10:08 pm
Bai ! Sunteti prosti toti trei !
Fac referire la Leuldeoras , Eva si Adnana !
Am 15 ani si poate mai mult de jumate din comentul lui Eva nu il inteleg . Oi fi eu proasta , poate da. . .
Usa cortului nu alta !!!
Hai ca v’am pupat
Ciao
October 27th, 2009 at 11:33 am
Pt Leul de Oras
NU inteleg ceva: nu esti nici barbat si nici femeie LOGIC! Te urasti pe tine si pe semenii tai indiferent de pozitie, cultura, si altele… La ce buna prelegerea asta?????
Ca sa vedem ca asta vei face toata viata: le alegi, le folosesti pe toate (ma refer la sexul slab, cum spui tu)………..si nu ramai cu nimic la final.
Ai invatat asta de la tatal tau (PROST te-a invatat)
FEMEIA………………indiferent de natura ei va avea un rol important in viitor (fara ea nu vor exista generatii viitoare)
Cu din acestia ca tine (sunt multi sub nivelul general de cultura)………………………se va prabusi totul
Gandeste inainte de a afirma atatea TAMPENII pe care le vrei lucruri adevarate.
FARA BARBATI LUMEA VA REUSI SA EVOLUEZE, FARA FEMEI, insa, raspunsul este NUUUUU
FACI tu copii in locul unei femei, muncesti tu pe rupte in locul ei te ocupi cumva si de parinti, de socrii cei amarati, lasi tu de la tine cand “BOUL” de barbat isi insala nevasta si tot el vine cu pretentii??????????
PAI AMICE
Esti un introvertit in lumea asta, incearca sa inveti de la cei din jur, respecta-i si ajuta, iubeste-i si ai sa vezi atunci cum ti se pare viata.
ULTIMUL SFAT:
Fii mai UMAN, du-te ca VOLUNTAR si ai sa vezi atunci ce inseamna sa salvezi vieti (chiar daca cea pe care ai salvat-o era o “parasuta”)
December 31st, 2009 at 1:51 am
“FARA BARBATI LUMEA VA REUSI SA EVOLUEZE, FARA FEMEI, insa, raspunsul este NUUUUU”
Jalnic, asa pe romaneste: daca nu te fute nimeni cum faci copii desteapt-o
December 2nd, 2010 at 1:22 pm
Frate incercaţi şi voi să prindeţi ideea omului, cititi de trei ori. Iar pentru autorul postrului, ca sa nu mai ai reprosuri de la feministe dastea incerca sa scri in posturile tale cuvinte ca “majoritatea” si “unii”, nu-i baga pe toti/toate intr-o singura oala.
September 14th, 2011 at 9:57 pm
Pun pariu ca dupa commentariul asta multa lume va spune ca sunt o feminista sau poate doar pur si simplu o pizda care ia apararea altor pizde,dar nu asta incerc sa demonstrez.
In majoritatea timpului sunt deacord cu citatul din Mencia,si cu descrierea ta despre femei de mai sus,dar ce te face sa crezi ca femeile nu au suferit la fel de mult din cauza barbatilor,poate ca motivul pentru care femeile sunt proaste este ca barbatii le-au facut sa fie asa si nu invers.Poate ca prima data s-a intamplat ca o femeie sa fie tratata ca dracu de un barbat si atunci a zis: bine frate atunci ia hai sa le arat eu de ce sunt in stare si sa-i tratez eu ca naiba data viitoare.
In general lumea din Romania s-a tampit in mod inegalabil.Manelistii si cocalarii au devenit o majoritate si noi(restul)oamneii normali care mai simt inca gustul muzicii bune,a comportamentului civilizat sau a bunului gust,trebuie sa suportam manelele si injuraturile idioate la fiecare colt de strada,in curtea liceului sau chiar si autobuze.Acum nu cred ca mai este vina femeilor sau a barbatilor,cred ca pur si simplu societatea s-a tampit si noi ne indreptam spre indobitocire odata cu ea.
Si da femeile sunt complexe pentru ca asa trebuie sa fie pentru ca undeva trebuie sa fie ceva sa zicem misterios,daca o femeie intotdeauna iti spune ce vrea unde mai este suspansul,intriga.Nu trebuie sa stim totul unul despre altul,undeva trebuie sa fie si ceva ascuns.
Parerea mea este ca undeva acolo barbatii au descoperit ca femeile pot si folosite(probabil in momentul in care si-au gasit pula in pantaloni)si au hotarat sa exploateze asta la maxim,lucru cu care sunt deacord,acum e randul femeii sa vina si sa spuna:bai o sa ma las sau nu folosita ca un sex object.Daca femeia e intradevar proasta atunci asta e decizia ei si nu are decat sa traiasca cu o pula in cur de acum incolo daca altceva mai bun nu a stiut sa faca.
November 6th, 2011 at 10:56 pm
Zamfi, ai un punct de vedere de la pertinent in sus. However, postarea asta a fost pusa aici in 2008, acum 3 ani. Ea, de fapt, e mai veche de atat. De atunci, mi-am mai schimbat si eu unele convingeri, insa mersi pentru gandurile tale
Mi-ai dat ideea de a reveni asupra subiectului.