*** Astăzi – triplu-şoc-mortal. Îmi vedeam de treaba mea la computer şi beam cafea, ocazie cu care vă urez să fiţi iubiţi cum iubesc eu cafeaua. Şi cum duceam eu cana la bot am simtit un miros de parfum feminin. Ăsta a fost primu şoc. De unde dracu venea? M-am uitat la mâna mea şi am observat că nuj cum naiba îmi intrase un pic de săpun sub unghie şi ăla mirosea aşa. Al doilea şoc – de ce săpunu meu banal din piaţă miroase a parfum de femeie? Restul postului e despre al treilea şoc. ***
Intra pe net o prietenă bună cu status că se căsătoreşte. Uit de parfum, de femei etc şi îmi dau seama că am sufcienţi cunoscuţi mai mici decât mine sau de aceeaşi vârstă care se gândesc serios la căsătorie. Ce-aveţi fraţilor – prea multă… ce? Că nu îmi dau seama ce ar trebui să faci în exces ca să vrei sa te căsătoreşti…
Însurat e niţel mai bine ca spânzurat. OK, înţeleg că unii vor stabilitate and all that crap, dar de ce la 20 de ani? Cea mai tare chestie pe care am auzit-o, venea de la o tipă cu o relaţie de durată şi o vărstă prea fragedă pt măritiş. A spus: “X este foarte tare, dar l-am cunoscut prea devreme” Ding-ding – 100 de puncte!
Bine, e foarte adevărat ca eu sunt Mister „Fucked-up-relationship” şi Mister „I’ll-steal-your-girlfriend-or-fiancee” ,iar eu mai degraba cred in Dumnezeu, decât în fidelitate. Nu m-aş prinde că o gagică e perfectă pt căsătorie nici dacă ar scrie în presă. Plus că femeile sunt atât de mişto încât nu ştiu cum pot unii să iubească numai una.
)
Acum, lăsând la o parte caterinca, ce îi face pe oameni să îşi dorească însurătoarea? Şi la 20 de ani! Păi acum ceva vreme discutam cu cineva care spunea că vrea să se vadă odată casătorit, cu o maşina, o casă si nişte bani în bancă. M-a întrebat cum mă văd la 30 de ani – la vârsta aia eu vreau să desenez mai bine şi doar atât am ca plan. O fi de rău, habar n-am. Poate mă vedeţi şi pe mine peste 2 luni că zic de însurătoare… yeah, right
))
Mie mi se pare că ce e mişto se termină la căsătorie, asta daca într-adevăr îţi respecti partenerul. O vorbă din bătrâni spunea ca însurătoarea e bucurie pulii şi belea capului. Asta pentru bărbaţi, la femei nuj cum o fi
))
Later edit: ăsta nu e un post în care mă iau de nişte oameni şi de fericirea lor, ci un post în care zic: “chestia asta mă sperie!”
Home
October 5th, 2008 at 2:12 pm
lasa ca eu am o prietena care doar ce a nascut la 19 ani un baietel si nici macar nu stie cu cine l-a facut. plus ca a iesit putin cam colorat. in situatiile astea da, sunt de acord cu insuratoarea. in rest NU!
October 5th, 2008 at 2:16 pm
Tu ai avut un soc? Dar eu care am colege logodite de la 16 ani, care in continuare sunt cu acelasi fraier si vorbesc despre viitorul lor impreuna. Sincera sa fiu,in opinia mea, numai un/o sinucigas/a s-ar casatori. Ma mir ca mai exista in ziua de azi persoane care cred in institutia casatoriei, in fidelitate, dragoste pana la adanci batraneti si bla bla bla.
Asta e efectul basmelor pe care le-am ascultat inca din frageda pruncie.
October 5th, 2008 at 3:10 pm
October 5th, 2008 at 3:18 pm
Ce’aveti ma cu fidelitatea? Desfranatilor.
Monogamia e foarte ok, pasul in plus care’l reprezinta un cacat de ceremonie+birocratie e in cel mai bun caz o bataie de cap inutila. Da’ cica primesti 200 de euro de la stat asa ca hai, de manuta, doi cate doi, catre sfatul popular.
October 5th, 2008 at 4:15 pm
Cea mai mare prostie e sa te nenorocesti de la 20 de ani, sau de la 18 cum fac altii.
Trecand peste faptul ca nu sunt pro casatorie, as spune ca o varsta acceptabila pentru insuratoare/maritis este in jur de 30 de ani sau chiar dupa.
Personal, m-as casatori numai in cazul in care as avea un copil pentru ca are nevoie de o familie in acte, nu pentru ca nu as putea sa mi-l cresc singura.
Nu ma sperie casatoria, nici pe tine nu ar trebui, mai ales ca esti un LEU (de oras)
October 5th, 2008 at 6:20 pm
@faux: =))
)
@Marina: asta e si mai grav…
@Mirela: dar nu te lasa Dracula, ca in melodia aia?
@altered ego: nu cred in fidelitate pentru ca am fost capabil de a face femei pana atunci fidele sa isi insele iubitu/logodnicu
@equilibru: ca sa fiu sincer, nu ma sperie casatoria in sine, ci casatoria la 22 de anisori ai mei. Nici macar nu mi s-a maturizat coama inca si nici paru de la coada nu e atat de lung cat ar trebui pentru o casatorie. Si ma sperie faptul ca unii oameni la varsta mea sunt pregatiti de pasu asta.. sau poate ca nu sunt si se duc ca barbarii in fata, cum fac si eu in unele situatii…
October 5th, 2008 at 11:51 pm
Daca tu faci femeile sa-si insele iubitii doar de dragul cuceririi esti un leu/drac nenorocit. Ce faci tu nu dovedeste ca nu exista fidelitate. Daca ai cucerit 2,3 hai 10 femei cu partener, inseamna mai mult ca ai un ochi format pentru cele care ar insela.
, de ce mai vrei iubire frumoasa si partenera? Aia e monogamie. Si e frumoasa. Dar deh, poate nu e pentru toata lumea, nu de la orice varsta.
Nu te speria prea tare de ton nu te atac dar nu’s de acord cu ideea “femeile astea au inselat deci toate femeile inseala”.
Daca iti plac asa de mult femeile, si nu te condamn pentru asta
Cat priveste casatoria, intradevar, o formalitate. Pot fi cu cineva pentru ..o perioada lunga de timp si fara casatorie.
De ce se casatoresc totusi unii de la 20 sau mai putini ani? Din prostie, pentru ca asta isi doresc si se simt pregatiti iar in ceea ce priveste femeile, unele, au fost invatate sa isi faca studiile, sa-si termine facultatea, sa se angajeze ca sa faca ceva bani pentru a nu fi gospodine si mai apoi sa-si gaseasca un barbat si a se casatoreasca. Tadaaa!
October 6th, 2008 at 2:03 am
Ma, eu ma gandesc in felul urmator. Imi plac femeile misto, problema cu ele e ca sunt mereu curtate. O femeie tare va avea mereu pretendenti. Si cand ma casatoresc eu cu ea si la 3 ani dupa.
Cum omul nu e conceput ca animal fidel, dupa ce se instealeaza comoditatea relatiei si deja ii stii celuilat toate pe din afara, iar pretendentii aducatori de nou si de incitatia unei relatii interzise tot bat la usa…. ghici cum va inclina talgerul…
October 6th, 2008 at 3:16 am
Depinde, ca suntem oameni si nu parameci.
Tie nu’ti plac femeile misto, ci cele mereu curtate. Primu’ lucru pe care’l inveti la psihosociologie..
October 6th, 2008 at 3:41 am
Ok, ca suntem pe drumul asta, sa continuam. Eu printr-o femeie misto inteleg printre altele, o femeie desteapta. Pentru mine, o femeie desteapta si misto nu s-ar casatori punct. Tocmai pentru ca are pretendenti si poate sa varieze. De ce te-ai lega la cap cand tot o sa te duci dupa prospaturi? Daca te casatoresti si inseli nu mai esti o femeie misto, esti o femeie plictisita, care nu a avut inspiratie in alegerea partenerului sau/si lipsita de creativitate in relatie. Pentru cei carora le place vanatoarea si nu atat vanatul cat si pentru cele carora le place sa fie vanate dar nu si prinse, mai bine sa stea in relatia asta ca ii prinde bine
October 6th, 2008 at 10:27 am
@Altered ego: Serios? Poate explici cu extra detalii sa priceapa si mintea mea
@Mtz: Deci in opinia ta, o femeie misto e caracterizata si de instabilitate? Nu de alta, dar s-ar putea sa fiu una
))
October 6th, 2008 at 12:24 pm
Mtz: mdeci o femeie casatorita care inseala se numeste plictisita, iar una care nu a semnat de dare/ luare in primire la primarie, dar umbla din floare in floare, se numeste interesanta (misto, desteapta). O logica foarte “logica” ,zic.
October 6th, 2008 at 12:44 pm
îmi dau si eu cu presupusul la acest post deoarece ma regasesc in situatia mentionata -casatorita, am 30 de ani si un bebe napraznic , dar mentionez de la inceput ca ceea ce am de comentat reprezinta opinii personale fara intentia de a minimaliza gandirea sau experiaenta altora. So..
Sunt de acord cu ideea de a nu te casatori la o varsta frageda deoarece maturitatea psihica si afectiva intervine mult mai tarziu dupa mai multe experiente de tot felul. De fapt asta nu e doar o parere ci o realitate -curiosii pot accesa diverse sondaje cu rata divorturilor in segmentul 20-30 ani.
Nu are nici o legatura durata casatoriei/ relatiei cu plafonarea si plictiseala. Daca te-ai plictisit nu e vine casatoriei ci a lipsei unuia sau ambilor parteneri de dorinta de a continua sau poate chiar e chiar simpla delasare. Pt mine viata cu adevarat misto a inceput dupa casatorie deoarece abia acum ma pot bucura in voie de toate distractiile, pretuiesc mai mult momentele libere, nu mai am in spate un prieten gelos care sa+mi analizeze toate miscarile in club, etc etc etc.
Este de înteles reactia voastra cu ,, eu niciodata,, sau ,, mie nu imi trebuie,, caci toata lumea a trecut prin asta la 22 de ani. De fapt, certificatul ala de castorie care imi parea acum cativa ani pura birocratie m-a ajutat foarte mult si anume m-a oprit de cateva ori de la reactia mea naturala la o cearta ,de a spune nu mai vreau sa te vad in viata mea, de a-mi lua catreafusele si a disparea ca magarul in ceata pt una sau mai multe zile, astfel evitand sa denaturez o banala discutie intr-un scandal de proportii.
Aspectul fidelitatii nu are legatura cu tentatiile ce apar ulterior deoarece fidelitate nu inseamna ca nu mai vezi ca gagica de langa tine arata traznet, nici ca nu ti se mai scola la alta ci inseamna ca esti legat afectiv de cel de langa tine astfel incat nu risti sa il pierzi doar pt a incerca un alt organ genital. Mai exact fidelitatea , daca exista intr-un cuplu ea este evident controlata ,,gandim problema ca doar nu suntem animale,,.
PS- cu casatoria alegeti ce vreti caci ea se poate desface mult mai usor decat se incheie dar macar aveti grija si NU FUTETI VIATA UNUI COPIL INOCENT DOAR CA VI S-A PARUT CA ATI GASIT IUBIREA VIETII.
@ dumi: la faza cu ce faci daca iei o femeie frumoasa care va fi mereu curtata sau una mai banala…… te intreb urmatorul lucru: vrei sa mananci toata viata un tort mare si gustos cu prietenii sau preferi un cacat pe care sa-l halesti singur?
@restu’ lumii : sper ca nu v-am plictisit, dar asa e la o varsta o mai iei pe miriste oleaca.
October 6th, 2008 at 2:32 pm
@LUISSIANA
ai dreptate in tot ce spui.
.Luandu-ma dupa ce zice leul, femeile misto sunt curtate mereu. Si daca o femeie misto se stie curtata si ii place (pentru ca daca nu ii place, casatorita fiind ar sta in banca ei) cea mai buna alegere a ei e sa umble din floare in floare. Da, sunt genul ala de femei la care restul specimenelor feminine se uita cu invidie si le numesc curve. Si, ca idee, mai erau doua variante acolo in afara de plictisita; nu-mi scoate cuvintele din context.
@Ancuta. exact
@Leul : sunt instabile in parteneri dar stabile in obiceiuri
Spun doar ca, pentru a evita neplaceri precum reactiile partenerului inselat, se poate adopta si un alt stil de viata in afara de casatorie in final, evident asta celor carora li se potriveste si care il doresc.
October 6th, 2008 at 5:45 pm
Bravo mai Leule. Ai iscat o intreaga disputa si majoritatea ideilor expuse sunt valoroase.
Eu am avut parte de fete din categorii diferite. Una dintre ele vorbea de casatorie cu mult patos si m-a inselat (poate pentru ca avea 19 ani – de aceeasi varsta cu mine atunci); alta era logodita, locuia cu prietenul si asta nu o oprea sa aiba relatii cu altii (a fugit cu mine la mare dupa ce eram deja impreuna de vreo 3 luni) si, dupa alte relatii mai putin importante am dat de o fata (prietenii stiu despre cine vrb) care ma are de mai multi ani fara a vorbi cu patos de casatorie si fara a umbla din… P..rieten in P..rieten.
Despre cele dezbatute aici… cred ca oamenii se impart (asa cum reiese si din cateva stiinte) in categorii dupa varsta, gen, clasa social etc si, in functie de categoriile din care fac parte intr+un moment sau altul fac un pas spre casatorie, spre libertatea data de lipsa unei relatii stabile sua spre o viata de cuplu cu accent pe cariera, bani, etc …si mai putin pe copil, familie etc..
Ca o concluzie, depinde de varsta, de cultura etc daca esti monogam sau nu, daca te casatoresti sau nu samd.
Replica unui personaj de-al lui Marin Preda se poate aplica foarte bine si aici: …asta depinde dupa facultati (ca nu toti suntem continuu in deplinatatea facultatilor, iar unii au o facultate mai putin pe la 18 ani …fata de altii).
Mie imi palce femeia in genere… si unele reprezentari ale ei ma atarg irezistibil fie prin felul in care arata, fie prin cultura de care dau dovada…dar mai ales prin atitudine.
Monogamia este o veche inventie a umanitatii care inca mai are efecte negative (si pozitive) pana cand vom scapa de constrangerile religiei si vom fi mai aproape de ceea ce suntem noi cu adevarat. Dar despre asta poate ca spui si tu ceva intr-un blog ulterior…
Oricum fiecare dintre noi simte ca traieste cu adevarat numai atunci cand se elibereaza de constrangerile sociale, religioase sau culturale.
October 6th, 2008 at 5:48 pm
Heeei Luissiana de 30 de ani…daca spun “Targoviste” la ce te gandesti?. O anume Luissiana s-ar gandi la casa parinteasca si la liceul terminat acolo. Am fost colegi in liceu?
October 6th, 2008 at 8:58 pm
Tu zici ca’ti plac femeile misto, si ca femeile misto sunt mereu curtate. Da’ vezi ca exista femei misto care nu sunt curtate. Deci din 1 si 2 rezulta ca tu esti dat dupa femeile mereu curtate. Se cheama corelatie iluzorie. Ma rog, vorbesc prea mult.
October 7th, 2008 at 10:16 am
Imi plac oamenii care vb mult si bine. Hm, deci exista femei misto necurtate, zici? Hmmm, meditate on this I will.
October 8th, 2008 at 2:56 pm
Chiar de curand am auzit ca o fosta colega de liceu s-a casatorit si e gravida.
Bine, ca e cu tipul dinainte de clasa a 9-a, dar pana mea…
Oricum era o manelista proasta…
October 8th, 2008 at 3:11 pm
@ Sandy: Cine se aseamana se aduna.
October 8th, 2008 at 3:13 pm
@Sandy: numa dubiosi in liceul ala
))
)
@Ancuta: Heeeeei, si eu am fost combinat cu maneliste proaste. I resent that
October 8th, 2008 at 3:17 pm
Ma gandesc ca poate va asemanati in alt mod.
October 8th, 2008 at 3:21 pm
leule, mie imi spui?
October 9th, 2008 at 7:05 pm
Nu le prea numesc cosmaruri, dar sunt tampite si ciudate rau. Am visat ca imi omorasem sora si nu-mi parea rau, am mai visat chestii cu meteoriti si cutremure si blocul meu intrand in pamant. Mie mi se par interesante. Cosmaruri aveam cand eram mai mica si am ramas cu o fobie de pe urma lor
i rule.
Sau incearca sa gasesti metoda suprema de a fi porc; cum sa fii porc dintr-un pas simplu.
October 9th, 2008 at 7:06 pm
nvm am gresit cumva blogul. Muta comentariul daca poti.
October 9th, 2008 at 8:49 pm
Eu sunt mister ”Pana la 27 de ani casatorie exista ca un pretext evreiesc pentru sex gratuit”. Pana atunci, sunt eu si munca dar in special EU (asta nu inseamna ca imi neglijez partenera dar nici ca balosesc dupa relatii de durata).
October 10th, 2008 at 12:40 pm
@mtz: lasa, ca n-are nimica
@krossfire: de ce 27 de ani!?
October 10th, 2008 at 8:24 pm
Bai, e ca atunci cand a zis Chef in South Park ca varsta ideala pentru a-ti incepe viata sexuala este 17.
Asa zic si eu : 27 , pur si simplu 27 (argumente exista , de gen ; o sa fiu partial implinit pe plan de cariera si suficient de matur..blah.blah..dar mai bine 27)
October 16th, 2008 at 3:43 pm
Oau ce de pareri…ai putea sa faci si un sondaj…
In alta ordine de idei – bravo, vere, imi place cum scrii…te-am bagat si in blogrollul meu ca sa te urmaresc mai bine…
October 29th, 2008 at 11:11 am
o casatorie facuta prea devreme (recunosc, si pe mine ma sperie, dar nu ideea de Primarie, ci aceea de a &%@#$ viata unui copil, pe care nu ma simt pregatit sa-l ingrijesc, renuntand la timpul meu liber) are mari sanse de ratare pt ca cei doi inca nu s-au maturizat, personalitatile lor nu sunt complet stabile, si constata dupa o perioada ca nu e chiar asa cum li s-a parut.. responsabilitatile, pb unui apartament si chiar grija ceruta de un eventual copil pot sa le complice viata mai mult decat s-ar fi asteptat. nu mai vb ca varsta isi spune cuvantul, sunt multe oferte interesante in jur pt ambii, si e mai greu sa te abtii. am si doi colegi de liceu care au fost impreuna dintr-a 10a si inca sunt, desi au terminat fac de 1 an, se vor casatori. bravo lor, sa speram ca n-o s-o zbarceasca dupa primii 2 ani. o alta colega de fac a facut-o in anul 3, altele in 4.. cam prea devreme, zic eu, nici n-ai apucat sa traiesti, iesi din scoala si intri la cratita. pt ca a venit si copilul, normal. mi se pare aiurea, daca iti doresti o cariera, specializare afara (alt caz: casatoriti repede, ea plecata la studii afara vreo 10 ani, el ramas aici, n-au copii. oare cat o sa mai tina rel asta? din cate stiu, n-o inseala) sau alte chestii. la 25 de ani iti bagi $%^& imediat in sef si te muti cu serviciul, poate in alt oras.. daca ai remorca (si balast, aka copil) cred ca e mai greu sa lasi totul si sa pleci la Buc cand vrea muschiul tau. sau sa pleci 4 luni in .de ca te-a trimis seful, lasand femeia singura cu ala mic. stiu bancul cu ardeleanul (dupa 10 ani inca nu se culcase cu ea, si se mira ce atata graba) dar totusi: o sa ai timp toata viata sa fii casatorit! nu sustin permanenta vanatoare, ajungi sa-ti faci praf sufletul (poate ca experienta asta e cea care te maturizeaza) si sa nu-ti mai placa niciuna! X e simpatica si inteligenta, Y e cuminte si blanda, Z e buna rau, T e haioasa si rebela.. fiecare are calitati pe strada si defecte in casa, asa ca.. e greu sa alegi. cred ca asta tine mai mult de ceva care se declanseaza pur si simplu, nu tine de ratiune si vointa.